محسن شفیعی

محسن شفیعی

ارائه نکات آموزشی و مشاوره
محسن شفیعی

محسن شفیعی

ارائه نکات آموزشی و مشاوره

,واقعا بعضی وقتها از اینکه انسان عمرش رو در چه راهی صرف میکنی شگفت زده میشه!!

سلام به همه قضاوت با شما یکی از دانشجوهای قدیمی این مطالب رو برام نوشته، شما بخونید و قضاوت کنید من هیچی نمی گم شاید راست میگه این دوستمون:

دیدار دوباره
ریحانه عاملی <ameli@gmail.com>

به به استاد شفیعی عزیز.چه خبر.شما که هنوز تو پیام گور درس میدید.دل بکن از ایم دانشگاه بوققققق .اتفاقی به ذهنم رسید به سایت ecgبرم و یادی از گذشته ها بکنم که دیدم باز شما لیست نمرات زدین.چشم بسته گفتم همرو انداختی.اما تعجب کردم نمره 5دادی .از همه خنده دارتر ارفاقم میکنی.مگه ارفاقم بلدی؟زمان ما بالاترین نمرت4.25بود.بقیم یا نیم بودن یا 0.25 .خداازت نگذره استاد.خب چرا اینجوری بودی؟ولی بازم با تمام این احوالات پایگاهمو 17 شدم.گذشته ها گذشته.ولی دارم میبینم گه استاد داری پیر میشی و ارفاق میکنی. از ما که گذشت و حلال کردیم.دمتون گرم.خسته نباشید و با قدرت ادامه بدههههههههه.راستی استاد پسرتم قراره راه شما دو ادامه بده.یعنی نسل در نسل تو اون دانشگاه بوق تدرس کنید؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پورعلی پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 16:02

سلام استاد، شما همیشه سرمشق من در زندگی بودید و من خیلی چیزها از شما یاد گرفتم، به قول معروف هر کسی از ظن خود شد یار من
بدونید همیشه اردتمندانی مثل من دارید و خواهید داشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.